کد خبر: 187456554
تاریخ انتشار: چهارشنبه 27 تير 1397
خانه » سلامت و بهداشت » اخبار تامین » تشریح مشوق های بیمه ای توسط مدیر کل تامین اجتماعی غرب تهران
نسخه چاپی
ارسال به دوستان

مدیر کل تامین اجتماعی غرب تهران به مناسبت هفته تامین اجتماعی در رادیو تهران به تبیین مشوق های بیمه ای کارفرمایی پرداخت.

به گزارش چی 24 به نقل از اخبار تامین:

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، ناهید حیدری، تمدید بخشودگی جرائم بیمه ای کارفرمایان خوش حساب در سالجاری را یکی از اقدامات این سازمان در جهت حمایت از کالای ایرانی نیروهای مولد برشمرد و گفت:  اجرای این قانون فرصتی شد تا کارفرمایانی که به هر علتی خارج از اراده به سازمان تامین اجتماعی بدهی داشتند، بدهی را تسویه و تقسیط کنند.
وی افزود: همچنین کارفرمایانی که نسبت به جذب فارغ التحصیلان دانشگاهی اقدام کنند تا 50درصد سهیمه کارگران موجود می توانند از معافیت پرداخت سهم کارفرمایی برخوردار شوند.
یکی دیگر از مشوق های بیمه ای در سال جاری ، انجام بازرسی از دفاتر قانونی است که به سال آخر مالی آنها محدود شده است.
وی در ادامه به توسعه خدمات غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی پرداخت و گفت: تاکنون خدمات متعددی مانند ارسال و پرداخت حق بیمه و اعلام سوابق به صورت الکترونیکی ارائه می شود . سامانه صدور و تحویل دفاتر درمانی به شکل غیرحضوری نیز در تهران آغاز بکار کرده که بیمه شدگان می توانند از درگاه های تلفن گویا و وب سرویس خدمات خود را دریافت کنند.  همچنین می توانند استحقاق درمان را نیز از طریق تلفن گویا جویا شوند.
مدیر کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ در ادامه به سئوالات شنوندگان در خصوص بیمه مشاغل آزاد و بیمه اجباری، پرداخت هزینه های کوتاه مدت و... پاسخ داد.


 

برچسب ها
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی پرتال خبری، توسط پارس نوین